Rozzlobený bílý muž


Recenze: Odcházení (2011)
21/03/2011, 16:58
Filed under: Film

Oficiální premiéru má pravdoláskaři dychtivě očekávaný filmový debut Václav Havla toto úterý (do kin nastupuje ve čtvrtek), nicméně jednu z předpremiér si odbyl již v neděli 20. března.

Jako filmový fanoušek jsem si možnost shlédnout na vlastní oči tento filmový velkopočin nejjasnějšího blahorodí Havla nemohl nechat ujít. Rozhodl jsem se sepsat své pocity z tohoto intelektuálního počinu z poněkud méně intelektuální – leč přesto doufám objektivní – pozice. Detailní recenze v článku by i tak měla být jasným vodítkem pro, ty kteří váhají a neví, zda stojí za to film navštívit nebo těm, kteří se prostě chtějí dozvědět, jaký že je debut našeho nejslavnějšího mírotvorce, demokrata, disidenta, spisovatele, dramatika a teď už i režiséra.

 

 

 

 

Je to SRAČKA

 

 

 

 

 

!Pozor spoiler!:  Je to sračka…


komentářů 14 so far
Napsat komentář

Myslí si tu někdo, že normálního člověka, který chodí pět dnů v týdnu do práce, takovýto film zajímá? Pojede můj soustruh rychleji? Obávám se, že ne….

komentář od Myslič

Takže nedoporučujete ?

komentář od ich

Kvalitní a vystižná recenze,nelze nic vytknout,opravit ani dodat 🙂

komentář od pepi

Hayt: Chápu to zklamání, když se někdo po zadání „ocházení recenze“ dogoogluje na toto místo a možná oprávněně čeká víc. Jsem ale toho názoru, že obsáhlejší komentáře jsou jen zbytečné plýtvání slovy a chození kolem horké kaše. Podstatná informace o filmu byla sdělena. Vypadáto, že se k podobnému hodnocení uchyluje čím dál víc lidí (csfd).

A Odcházení jsem skutečně viděl, vyfasoval jsem lístky na tenhle skvost od KaSS 🙂

komentář od RBM

termín pravdoláskaři používají pouze lidé se sníženou intelgencí

komentář od ..

Raději se sníženou inteligencí, než bez normálního selského rozumu.

komentář od AYA

No jistě! Kdo není kryptokomunista, tak musí mít určitě nízkou inteligenci! Stejně tak ten,komu se dílko našeho rádobydisidenta nelíbí. Prostě nepochopil génia.

komentář od lazian

Neviděla jsem a vidět nehodlám, a to ani v narkóze. Během posledního půlstoletí jsem se stačila poučit – a že mi to, trubce jedné pitomé, trvalo, co? Soudě podle dosud shlédnutých či přečtených Hejvlovin (nejprve z mladické nerozvážnosti, experimentátorství a „protirežimní revolty“ – v 60.-70. letech, později ze zvědavosti, zda náhodou v meziintervalu „génius“ nevymyslel něco převratného – to v 70. až 80. letech. Nevymyslel! Nakonec – po 89. – čistě z masochismu) je tento „kulturní“ exkrement nezbytně esencí všech autorových předchozích. Taková masochistka, abych si ničila zbytek zdraví a současně plundrovala domácí kasu, už opravdu, ale opravdu nejsem. A to přesto, že v hlavní roli exceluje p. Abrhám (bohužel pro mě i ostatní fanoušky p. Abrháma). Takže naprosto souhlasím s autorem této recenze. I s předchozím diskutujícím, že jde o nejlepší recenzi. Ovšem s připodotknutím: Za přírodní sračku netřeba vyhodit ani vindru, natož desítky milionů, a navíc je tato finálně vyžitelná jako hnojivo. Zatímco humanitární bombarďákovina je nerecyklovatelná, takže nejlépe s ní zpět, kam patří, tedy autorovi do brusele.

komentář od AYA

A jo !!! Je !

komentář od .....

Sám jseš sračka.

komentář od terzi

Osobně si myslím, žes ten film neviděl, tudíž je tvá recenze SRAČKA. 😉

komentář od Hayt

osobně si můžeš mylet, co chceš, ale „vyprodané“ sály na tuto oficiálně protéžovanou sračku prostě nenaplníš, i kdyby ses … Jediné, co mi vadí, je to, že ji bude ČT i za mé i tvé peníze (tvé jsou mi ostatně u (_!_)) vmasírovávat do povědomí obyvatel české kotliny, kdykoli se to jakoby hodí. Vůbec bych se nedivila, kdyby to bylo už v hlavním programu 28. 10.

komentář od AYA

Zatím nejobjektivnější recenze na Odcházení. Absolutně vystihuje pocity, které jsem měl když jsem se vydržel dívat do poloviny traileru 🙂

komentář od Eizo

Nejlepší recenze jakou jsem kdy četl! 🙂

komentář od Hyrogen




Napsat komentář